Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Tuesday, January 13, 2009

Me llaman el desaparecido

-Δε μου λες, τα βιβλία τα έχεις εκεί για να μη μας βλέπεις, ή για να μη σε βλέπουμε??
-Όχι ρε, κάνω ασκήσεις στατικότητας και ισσορροπίας!
-Σίγουρα? Όχι ανισσορροπίας?
- @$#%@#!$#^%&

-ΧΑΧΑ, τώρα πες μας, είσαι εσύ vertically challenged ή είναι ψηλές οι στοίβες???
-Όχι, απλά είναι μελετημένο σύστημα για να σηκώνεστε όρθιοι όταν μου μιλάτε!!!
.......
- Αχ, ωραία!!!! Τελικά δεν πάχυνα στις γιορτές όπως πίστευα!!!
-Πως το κατάλαβες?
-Αφού χωράω να περάσω _μαζί με την τσάντα_ παιδί μου... Και μάλιστα κάθετα!!! Τςτςτςτς...

-Καλά, το βιβλίο του Dirac για την κβαντομηχανική ποιός το παρήγγειλε??? Τέτοια μου κάνετε και δεν θα διαβάσω ποτέ για τον ΑΣΕΠ....
-Εγώ, τι εννοείς? Δεν ξέρω από επιστήμη επειδή είμαι αγγλικού??
-Όχι, ρωτάω γιατί είναι πολύ εξειδικευμένο!! Και μου τα βάζεις και εδώ δίπλα... Πόσο να αντέξει ένας άνθρωπος στις προκλήσεις? Και καλά αυτά... αλλά και ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ??? Έλεοοοος.....
-Κοίτα να δεις, εμείς όπως ξέρεις, είμαστε και πολύ συνδυαστικοί τύποι... Η κβαντομηχανική με το κοτόπουλο με χυλοπίτες στο πήλινο είναι πολύ καλός συνδυασμός... Και με τα κρασιά του Χατζόπουλου επίσης... Δεν φταίω εγώ αν εσύ παρασύρεσαι...
- $#%!@#$!%^%$^@$@ ΑΣΕΠ.....

-Το Fabia έχει μέσα ένα TERAς!!!!!!!!! ΛΑΛΑΛΑΛΛΑΛΑΑΑΑ!!
-Μόνο ένα? Είσαι σίγουρη?? Τέεεεεεεεεεεεεεεεεερααααααας!!!
;-D

-Συγνώμη, η ταινία είναι βωβός κινηματογράφος???
-Όχι, έχει ήχο αλλά είχαμε την κουβέντα για τον Μητσοτάκη έξω στο φουαγιέ, και καταλαβαίνεις...
-ΣΑΚΟΥΛΗΗΗΗΗΗΗΗ!!! Ρε, συντόνισε τα ηχεία και βάλτην από την αρχή!!!
-ΧΑΧΑΧΑ, λες μετά όμως να μην έχει εικόνα???
............
- Πσσστ... Να σου πω, περιμένουμε που περιμένουμε... Ή να πάμε να φιληθούμε με την τρίτη σειρά που δεν φιληθήκαμε ακόμα, ή βγάλε τα σοκολατάκια που περίσσεψαν!!!
-Τι εννοείς "περίσσεψαν"???
-Μα αφού έφαγα μόνο 2.... Που πήγαν τα υπόλοιπα 2 σακουλάκια?
-Εχμ... στους υπόλοιπους??
-Διαμαρτύρομαι!!!! Άσε που δεν είχε και κονιάκ!!!
-Είναι που έλειπε το κυλικείο παιδί μου!!!! Την άλλη φορά θα τα φέρουμε από το σπίτι μας!

-Α, ωραία, έχουμε και σοκολατάκι σήμερα μαζί με το εισητήριο?
-Ναι, ναι, για να ευχηθούμε για την καλή χρονιά!!!
-Και αυτή είναι η επόμενη ταινία?
-Ναι, με εκείνη, θα σας δίνουμε και ένα λεμόνι μαζί με το εισητήριο!!!
-Σίγουρα? Μήπως και καμιά γάζα για να είμαστε και στην επικαιρότητα?

10 Comments:

Blogger Unknown said...

Βζζζζζβζζζζζ
(Αεροπλανάκι προσεγγίζον τους δίδυμους πύργους σου...)

10:34 am

 
Blogger Sophia said...

@Darthiir the Abban
ΧΑΧΑΧΑ, ναι, ναι, για να το δούμε αυτό... (Οι δικοί μου δίδυμοι πύργοι είναι στην πραγματικότητα 4-5 με υποστηρίγματα....). Δεν τους έριξε ούτε ο σεισμός (έχω φτιάξει πολύ καλή βάση στήριξης, το κέντρο βάρους δεν βγαίνει απέξω) αλλά άντε, μην σε αποθαρρύνουμε, κάνε μια προσπάθεια κι εσύ! Μπορείς!
;-Ρ

2:23 pm

 
Anonymous Anonymous said...

Παναιαμ βιβλία!
Με θυμίζεις το χαρτομάνι που χω στο γραφείο μου :-)
( έχουμε καμιά σχέση με τον σύλλογο δασκάλων & νηπιαγωγών Πύργου ?)

10:36 pm

 
Blogger Sophia said...

@kapetanios
Το χαρτομάνι το έχω στο πάτωμα.... Και μετά κατευθείαν, στον καταστροφέα εγγράφων και από κει στον μπλε κάδο!! Χοχοχοχο!!!
(Έχουμε έχουμε... αλλά έχουμε μεγαλύτερη σχέση με την ΕΛΜΕ, τι μας περάσατε εδώ πέρα, τίποτις άσχετους?)
;-D

11:12 pm

 
Anonymous Anonymous said...

Αυτό το "περί χρόνου" που χεις πάνω πάνω λέει και για το 2009 ? :)

1:09 am

 
Blogger Sophia said...

@kapetanios
XAXA, είναι μάλλον για το πως κατασκευάζουμε τον χρόνο κατά το δοκούν... Οπότε, πιάνει και την αυθαίρετη απόδοση της χρονολόγησής μας! Και κάτω από αυτό, κρύβονται κάτι ωραίες ιστορίες!!
;-D

1:16 am

 
Anonymous Anonymous said...

Πάντως από την μια το "περί χρόνου " κι απ την άλλη το "περί σύμπαντος", να σου και το ταξίδι στον χωροχρόνο, ο οποίος βέβαια δεν είναι καθόλου κατά το δοκούν ( κι ας τον Άραβα να λέει) :))

1:24 am

 
Blogger Sophia said...

@kapetanios
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Κοίτα να δεις, εγώ έτσι κι αλλιώς έχω δικό μου χωροχρόνο, πράγμα που μπορούν να το βεβαιώσουν πολλοί εδώ μέσα και εκεί έξω! (Τον αφήνω δεν τον αφήνω, αυτός πάλι λέει!!)
;-D

1:28 am

 
Blogger Unknown said...

Χααααααχαχαχαχαχμμμφφφφφφφττττττ
Χουμ γκουχ...
Ναι.
Τί ώρα τρώμε;

10:55 am

 
Blogger Sophia said...

@Darthiir the Abban
Στις 2 και μισή, μην ξεχάσεις να φέρεις και ψωμί γιατί δεν ζυμώσαμε σήμερα!
;-Ρ

11:18 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home