Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Sunday, June 28, 2009

The world's a better place when it's upside down

-Μα, πού πας? Αρχίζει η παράσταση τώρα....
-ΕΕε........ εεε.... πάμε να φιληθούμε με τους Σουγκαραίους που μαζεύονται... Μόλις μου τηλεφώνησαν!!!!
-ΤΩΡΑ? Και γιατί δεν πας μετά στην Ζαχάρω?
-ΕΕεε...εεε... δεν πάμε ακριβώς Σουγκάρω, στην Κυπαρισσία πάμε όλοι μαζί... να τσιμπήσουμε κατιτίς... (Να ξεπιαστεί και λίγο η μέση μου...)
-Α, καααααλά.....

-ΧΑ!!! Βάλε βάλε κι άλλα εμπόδια, να μην μπορεί αυτή να φτάσει την γουρουνοπούλα... Δεν φτάνει που έφαγε όλη την προηγούμενη πετσούλα!!!
-Τι να σας κάνω? Καπνίζετε και χάνετε χρόνο, δεν φταίω εγώ που είσαστε πίσω στις επιδόσεις επί του θέματος!!! Άλλωστε εγώ ΘΥΣΙΑΖΟΜΑΙ και τρώω τις πετσούλες... προσέχω την χοληστερίνη σας!!!
-(Πσστ... πσστ.. πάρε πάρε και αυτήν την πετσούλα, είδες? Την μεγαλύτερη σου δίνουμε! Δεν μπορείς να πεις ότι δεν σε φροντίζουμε!!)
-(Χοχοχο, αχ, ευχαριστώ, μελλοντικέ φανατικέ μου αναγνώστη!!!)

-Ρε, παιδιά? Γιατί αλλάζουμε συνέχεια θέσεις?
-Παίζουμε τις μουσικές καρέκλες!
-Ναι, όταν έλεγα εγώ να παίξουμε τα μουσικά πιάτα, δεν δείξατε την ίδια προθυμία!
-Ε, ναι, γιατί ήθελες να μας δώσεις τα άδεια σας για τα γεμάτα μας...
;-Ρ

-Θα παίξουμε και με τα αυτοκίνητα τις μουσικές καρέκλες?
-Ναι, ναι, εγώ θα έρθω στο Fabia!
-Και το δικό σου? Θα το δέσουμε και θα το τραβάμε? Δεν θα έχει και μεγάλη διαφορά βέβαια, και πριν, πίσω μου ερχόσουν.
-Ναι, αλλά, δεν σε ακολουθούσα πάντα, εκεί που έστριψες δεξιά, δεν ήρθα από πίσω!!
-Ε, ναι βρε μελλοντικέ φανατικέ μου αναγνώστη, εκεί ήταν που στρίψαμε λάθος, αλλά κατά λάθος επίσης, φτάσαμε πιο γρήγορα και πιο κοντά στην ταβερνα και πιάσαμε το καλό πάρκινγκ!
;-Ρ

......
-Πάμε Sunset?
-ΧΑΧΑ, και μετά θα σηκωθούν τα παιδιά στις 7? Καλά, ναι... στο Sunrise πρέπει να πάμε... Άλλωστε, εγώ έχω και άλλη τόση διαδρομή! Και σε λίγες ώρες, πάλι τα ίδια!!
-Καλά, θα γυρίσεις Ολυμπία? Το ξέρεις ότι είσαι στην μέση για τον εξωτικό νότο? Μήπως να πάς κατευθείαν τώρα? Αφού έχεις μαζί τα πράγματα..
-Τα πράγματα, ναι. Τις μπουγάδες, όχι.
-Σωστά. Άλλωστε, αύριο έχουμε πινγκπονγκάκι να κανονίσουμε!!
-Σήμερα εννοείς....
;-Ρ

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Είσαι εκδικητικός τύπος...

11:16 am

 
Blogger An-Lu said...

Όργιο είστε!!!! Να περνάτε πάντα καλά!

11:46 am

 
Blogger Sophia said...

@Darthiir the Abban
ΕΓΩ εκδικητικός τύπος? Που είμαι γλυκιά και χαριτωμένη και σας φροντίζω όλους?? Τςτςτςτςτς... (Λουκούμι ήτανε, λουκούμι... κάμφθηκαν όλες οι αντιστάσεις και με την σκέψη μόνο, για να μην σου περιγράψω την στιγμή που το πηρούνι βούλιαζε στην ζεστή σάρκα!!)
;-Ρ

@An-Lu
Άσε, μην το συζητάς, αλλά έχουμε και αρχές, μην νομίσεις δηλαδή:
-Μπορώ να τα κάνω όλα κόλαση εδώ πέρα!
-Κάντα! Μόνο το φαΐ μην πειράξεις, γιατί μετά θα έχεις να κάνεις μαζί μου!!!!
Για να μην σου πω, ότι πήγαμε από την Ηλεία, στην Μεσσηνία, σε μια ταβέρνα που την λέγαν Αρκαδία...
;-Ρ

12:04 pm

 
Blogger Dimitris T. said...

Αγαπητή Σοφία,
Είμαι ο φανατικός σου αναγνώστης (το 'μελλοντικός' πήγε περιπατό επειδή η ανάγνωση του blog σου είναι για μένα πλέον παρόν!)
Σχολιάζω την καταχώρηση σου με καθυστέρηση σχεδόν μιας εβδομαδας γιατί μου έπεσε βαρύ το γουρούνι και δεν μπορούσα να κουνήσω δάχτυλο.
Έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί με την ακρίβεια που έχεις καταγράψει της στιχομυθίες της... γουρνοπουλικής εκείνης βραδιάς! Ούτε κασετοφωνάκι να είχες (ή μήπως είχες?).
Ειδικά τη λεπτομέρεια με τα ονόματα των τριών νομών (Ηλεία-Μεσσηνία-Αρκαδία) ομολογώ πως δεν την είχα αντιληφθεί. :)
Ανυπομονώ για τα επόμενα entries! Ελπίζω να τα πούμε και πάλι
κάποια στιγμή στον εξωτικό νότο για περισσότερο ξεπέτσιασμα!
Φιλιά!

6:32 pm

 
Blogger Sophia said...

@Dimitris T.
ΦΑΝΑΤΙΚΕ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΩΣΤΗΗΗΗΗΗ!!! (Νο2 πρέπει να πω, γιατί τα πρωτεία τα έχει ο Τασούλης όπως καταλαβαίνεις!!!) ;-Ρ
Μα και βέβαια ΔΕΝ έχω κασετοφωνάκι παιδί μου, ττςτςτςτς... θα γινόταν λαδομπούκι στα δρώμενα! Είδες, είδες τι προσέχω βρε παιδί μου όμως?? Και είδες, είδες, άμα με ταΐζετε και μου κάνετε τα χατήρια, εγώ προσέχω για σας!!! (Ναι, ναι, ξέρεις, Βοϊδοκοιλιά, και παραλία Φοινικούντας!!)
;-Ρ

9:42 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home