Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Thursday, June 25, 2009

Τώρα η σκέψη μου γελάει...

-Να σου πω, κάτσε εδώ και άμα πάνε να μπούνε τίποτα επισκέπτες πριν ανοίξουμε κανονικά, να προτάξεις τα στήθια σου και να μην τους αφήσεις!!!
-Φτου, δεν το έλεγες νωρίτερα, θα έβαζα το wonderbra! Μήπως όμως καλύτερα να πάω να προσέχω τον μπουφέ??
-Τον μπουφέ? Εσύ? ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ!!!!
;-D

-Έχεις δουλέψει ποτέ σε catering?
-Όχι, γιατί το λες αυτό?
-Γιατί βλέπω τα τακτοποιείς με μεγάλη άνεση όλα στο τραπέζι...
-Κοίτα, μην σε μπερδεύει που τα βάζω σε κατηγορίες για ευκολία, την μεγάλη την άνεση την έχω στο καθάρισμα του μπουφέ, κάτσε να σου δείξω λίγο.. Για κάνε παραπέρα να πάρω δείγμα από όλα τα πατατάκια.... Ξέρεις.. για να επιβεβαιώσουμε το άψογο της ποιότητας... Α, και τα φυστικάκια επίσης...
;-Ρ

ΦΑΝΑΤΙΚΕ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΗΗΗ!!!! (Ψιτ, διάλεξε φωτό τώρα που γυρίζει, γιατί αρχίσανε ήδη να κλείνουνε...)
;-Ρ

.....
-Κάτι μου θυμίζουνε αυτές οι βίδες....
-Ναι, ναι, είδες? Τελικά, είναι όλα θέμα μνήμης!!!! (Πσιτ... έχω ένα κουτάκι άμα χάσετε καμιά...)
;-Ρ
.....
-Τί είναι εκείνο το μπλε??
-Αν σου έλεγα η ψηφιακή αλληγορία του Παρθενώνα, τί θα έλεγες?
-Θα έλεγα ότι ξέρω έναν πολύ καλό γιατρό..
-Καλά... είναι η ψύκτρα του παλιού υπολογιστή....
;-Ρ

-(Ωχ, ρε συ, στραβά την έβαλα αυτή χτες... Να πάω να την ισιώσω?)
-(Τρελή είσαι? Τώρα που κυκλοφορούνε κάμερες και παπαράτσιδοι? Περίμενε να φύγουνε και μετά... Στο μεταξύ, πάμε να πιούμε ένα κρασάκι!!)
-(Σωστό, άλλωστε με το κρασί, μπορεί να τις βλέπουμε ίσιες μετά!!!)
;-D

-Καλά, τα πόδια σου έβγαζες παιδί μου? Μουρλό είσαι?
-Πες τα ρε Πρόεδρε... Γιατί όλοι οι άλλοι αναρωτιούνται για το νόημα πίσω από το νόημα (τζάμι όμως το μποτάκι, ε???) και πότε πήγα στο καινούριο μουσείο, και τι παριστάνει και πολύ χαίρονται όταν τους λέω για binary oppositions, allegories και έτσι (γιατί όπως ξέρεις, είμαστε και πολύ συνδυαστικοί τύποι)!! Seriously, όμως, ακόμα μου έρχεται να ενώσω τις τελίτσες....
;-Ρ

-Αυτές γιατί είναι εδώ μοναχούλες τους? Σε βρήκανε μικρή και σε βάλανε στην άκρη?
-Όχι, ρε, πάμε με αλφαβητική σειρά, απλά αυτές δεν χωράγανε δίπλα στις τεχνολογικά όμορές τους και τις έβαλα εδώ!! Άσε που αυτή με τα γρανάζια είναι η αγαπημένη μου!!!

-Τράβα!
-Ω, μα ναι....
;-D
-Συγνώμη, κλείσαμε τραπέζι (εχμ.. όλο το μαγαζί δηλαδή...) στο Μπούκλη ή πάμε σκέτοι?
-Έλα μωρέ, λες να μην έχει να μας βολέψει? Πόσοι είμαστε άλλωστε? Μόνο καμιά 30αριά πλους...
-Καλάααα.. στο πεζούλι μας βλέπω να τρώμε!!
-Α, εμένα δεν με χαλάει, στα νησιά δηλαδής γιατί καθόμαστε με το ποτό στο χέρι στα πεζούλια??
-Με το ποτό, όχι με την γαρδούμπα και την γιαουρτλού....
-Σώπα μωρέ.... άμα δεν μετακινούμαστε πέρα δώθε, και δεν παίρνουμε πολλές ανάσες, θα μας χωρέσει στο πατάρι...
;-Ρ

....
-Λοιπόν, για να τελειώνουμε θα διαλέξει από ένα πιάτο ο καθένας...
-... και θα το παραγγέλνουμε επί δύο! Αν και εγώ λέω να πάρουμε όλο το μενού από μία φορά...
-ΤΡΕΛΗ ΕΙΣΑΙ?
-Όχι, ρε, απλά είναι μικρά τα πιάτα.... Καλά, άντε, ας πάρουμε μόνο την αριστερή στήλη γιατί δεν πεινάω πολύ σήμερα...
-Ωχ... θυμίσου να ψάξουμε μετά για φαρμακείο... Είναι πράγματι άρρωστη....
;-Ρ

-Θέλω κι εγώ να γίνω φανατικός σου αναγνώστης!
-Κοίτα, έχουμε έναν με αυτό το συγκεκριμένο ντεφώ και προσπαθούμε να τον απεξαρτήσουμε... Μην μου μαζέυεστε πολλοί, γιατί μετά θα σας έχω έννοια!!!
;-Ρ

(Σνιφ, σνιφ, thanks guys, you ALL rock!!!)
;-D

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Σου εχω εμπιστοσύνη...

(Μπρρρρ)

4:11 pm

 
Blogger Sophia said...

@Darthiir the Abban
Μου έχεις εμπιστοσύνη??? ΕΣΥ???
ΑΑΑΑΑ... έναν γιατρό, έναν γιατρό σας λέω!!!! Κάτι έχει πάθει ο Darthiir!!!!! Τρεχάτε χωριανοίιιιι, έναν γιατρό!!! (Μήπως να ρίξεις κανένα υπνάκι να ξεκουραστείς λίγο?)
;-Ρ

4:30 pm

 
Blogger Τουρνέ στα νησιά said...

χαχαχαχα
πολύ ωραίο ποστ!
Μπράβο στο συναδέλφι!

1:54 pm

 
Blogger Sophia said...

@Τουρνέ στα νησιά
Μερσί, διαδοχέ μου!!! (Σίγουρα είχες κάποιο από τα παιδιά των φίλων μου, μαθητή στο λιβανονήσι!)
;-Ρ

2:03 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home