Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Thursday, October 30, 2008

Gettin jiggy wit it

Και κάτω από τους ήχους των τροπαρίων (ρε παλικάρια, δεν το παίρνετε λίγο πιο γρήγορα και με περισσότερο beat την επόμενη φορά? Άντε μην φέρω τους φίλους μου από την Τήνο μπας και τα ακούσουμε σωστά τα μέλη...) και των εμβατηρίων, το Fabia έβαλε δυνατή μουσική και όρμησε με μεγάλα κέφια σε διαδρομές μέσα από δάση και αλπικά τοπία, με τον ήλιο να λάμπει, τις νότες να ξεχύνονται από τα ανοικτά παράθυρα, σε τοπία ονειρεμένα!!

Όι, όι, δεν είναι το grand canyon λέμε!!! Και εκείνα τα τοπία που μετεωρίζανε, μείνανε για την επόμενη φορά!!!

Και μετά από αρκετές στροφές σωστές (Ok, και μιάμιση λάθος... μην το κάνουμε θέμα) αποφάσισε να βοσκήσει λίγο παρέα με το κοπάδι τις καμήλες (δε λες που δεν ήμουν εκεί να αποδεκατίσω το κυδώνι και έτσι προλάβατε και το μυρίσατε...) και πολύ κρίμα που οι κούνιες δεν ήταν λίγο ψηλότερες να κουνηθούμε με μεγαλύτερη δύναμη!!!!!
;-D

Οk, καλό και αυτό το γαλαζούλι... (χιχι, το δικό μου είναι καλύτερο!!!)

Έι, Πανακότααααααααααα... πέτα παιδί μου λίγο περισότερο χώμα, τι σόι σπορ μονδέλο είναι??? Μούφα σου δώκανε? Κάτσε να σου κάνω μαθήματα σκονίσματος πισινού αυτοκινήτουυυυυυυ...
;-D

Το Fabia με θέα την λίμνη και πάνω που είπαμε να παίξουμε την Κοκκινοσκουφίτσα (ψιτ, με τα απαραίτητα αξεσουάρ στο πίσω κάθισμα... χοχοχοχο) κέρδισε η εκπαιδευτική βόλτα στο ανθρωπογενές τοπίο!!
;-D

Μπα, από μέσα καινούριο ήτανε.... Απάτη...
;-D

Αυτό κάτι μου θυμίζει εμένανε, κάτι μου θυμίζει....
;-D
Ναι, ναι, πάρτο λίγο αριστερά, έλα, όχι, όχι, για τεντώσου λίγο... (Τώρα ξέρετε γιατί έχω περιστρεφόμενη οθόνη, μουαχαχαχαχαχα!!!)
;-D
Και διαμαρτύρομαι κυρίες και κύριοι!!! Επειδή η Olympus έχει αυτήν την φανταστική περιστρεφόμενη οθόνη είναι λόγος να ζουλεύετε και να θέλετε να διαπιστώσετε την κολυμβητική της ικανότητα??? (Όχι, ρε, δική μου είναι, δεν την δίνω...)
;-D

Και μετά από φανταστικές διαδρομές, ημερήσιες και νυχτερινές, με τους επιβάτες του Fabia να τραγουδάνε και να γελάνε σε κατάσταση πλήρους ευθυμίας, μετά από μεζεδικλίκια, μαζώματα για ανακύκλωση, παιχνίδια με gadgetάκια, καφεδάκι παραθαλάσσιο (μα αφού δεν έκανε κρύοοοοο λέμεεεε...) τα χιλιόμετρα γράφουνε με την χιλιάδα πλέον και γεμίζουνε παντού μουσικές και γέλια!
;-D

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Μπα; Δε μας έφτασε το χώμα;
Εγώ φταίω ρε που δεν έκανα το μπλε σου να μοιάζει με την πανακότα μου.

Δεν ξέρω αν παρατήρησες πάντως αλλά το παλαιομονάστηρο προφανώς και δεν ήταν ο καινούργιος ναός του Αγ. Φανουρίου. Πού ήταν όμως τώρα... δεν ξέρω ούτ' εγώ ;)

Θα τον έκρυψαν κι αυτόν σαν την παρέλαση :p

10:42 am

 
Blogger Sophia said...

@darthiir the abban
Όχι, δεν μας έφτασε... θα σου κάνω μαθήματα... για να σε δούμε σε δασική διαδρομή λοιπόν... (χοχοχοχοχο)!!! Το Fabia εξ ορισμού μοιάζει στο χρώμα με την πανακότα σου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις είναι λαμπερό και γυαλιστερό!

Μπα, ήμουν απασχολημένη, δεν έκανα αδιάκριτες ερωτήσεις στον ναό... Αν και τώρα που το λες, κι εγώ από όσα μέρη πέρασα, ήταν όλοι στημένοι αλλά παρέλαση, γιοκ!!!
;-D

10:55 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home