Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Thursday, August 31, 2006

Θεία!! (The attack of the 2,5-year-olds)

Fingerpaints!
Fingerpaints!,
originally uploaded by SophiaG..
Θου έκανα δύο αποτυπώματα θτο Fabia για να είναι πά'α πολύ ω'αίο!!

Μετά από σχεδόν 2 μήνες με τα ανίψια μου, ναι, μπορώ να το καυχηθώ κι εγώ, και ας με μισήσετε και με ζουλέψετε! Ξανάνιωσα! Αν και ήδη νεότατη, μετά την χρήση της μηχανής του χρόνου με την επωνυμία "Ανιψιός" επέστρεψα πίσω στην παιδική μου ηλικία παρόλο που σύμφωνα με την ομήγυρη, δεν την είχα ποτέ αφήσει πίσω μου (well, I didn't have to go all that far back did I, hehe!!). Το σταθερό πάτημα στην ενήλικη ζωή που συνήθως περιλαμβάνει μια τεθλασμένη πορεία καταστροφής συκωτιού, δεν είχε αποτέλεσμα μιας και πάσα προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση κατέληξε σε γενική και ειδική αποτυχία, εφόσον όχι απλώς δεν είμαι κάτοχος ενός τηγανητού προαναφερθέντος οργάνου από τις καταχρήσεις παρά έγινε σαν καινούριο, βρε παιδί μου! (Δεν μιλώ για την επιδερμίδα φράπα, γιατί θα αυτοκτονήσει ο Φουστάνος).

Γέλασα και συνεχίζω να γελάω σε βαθμό αποπληξίας! Ατάκες του τύπου:
-Να μου φτιάκθεις πο'τοκαλάδα, θεία θου λέω!
-Πορτοκαλάδα από πορτοκάλια? (με τη σχετική προφορά γιατί έχουμε και ένα υποκριτικό ταλέντο, πως να το κρύψομεν άλλωστε)
- Από πο΄τοκάλια. Δε θέλω από λεμόνια γιατί είναι κθινά. Να μου βάλειθ και βυθινάδα.
----
-Να αλλάκθουμε μπατα'ίεθ θτη μπέμπα, αυτέθ έχουν χαλάθει και κλαίει. Να τιθ βάλουμε να φο΄τίθουν θτο φο΄τιθτή...
----
Οκτώ η ώρα το πρωί, ακούγεται ο καλπασμός από το πάνω σπίτι, και μετά από λίγο, το μπαμπ μπαμ μπαμ στην πόρτα του δικού μου σπιτιού...
-θεία, κθύπνα, να μπούμε θτο ίντε'νετ να δούμε τα εμαιλ μαθ....
- .... Χμφφφθτφ....
-Θείααααα... Που είθαι??? Κθύπνα θου λέω... Π΄έπει να δουλέπθουμε θτο κομπιουτε', θα ανοίκθω και το δικό μου να γ΄άπθω γ΄άμματα!
-(#@$^&^$&@#$%@^% της θείας σου πρωί πρωί... Γ'άμματα....)
----
-Εγώ παππού θκότωθα ένα θκοπιό, τον χτύπηθε η θεία με το παπούτθι!
----
-Θα θου πλύνω εγώ το αμάκθι θου θεία με το λάθτιχο! Θα γλύπθω και το θφουγγά'ι!
----
-Εγώ θεία, θα θε βοηθήθω να κάνειθ μουθτοκούλου'α, βάδουμε και πο΄τοκαλάδα που έχει βιταμίνη Θε.
----
- Μπέμπα, πεθ θκουληκομι'μηγκότ'υπα... Είναι μικ'ή η μπέμπα, δεν κθέ'ει να μιλάει (η μπέμπα είναι 6 μηνών και ξέρει βασικά, να παράγει απίστευτες ποσότητες σάλιου τα οποία αφήνει παντού σαν τα βοτσαλάκια του Κοντορεβυθούλη, καθώς να λέει όλα τα φωνήεντα με στυλ "αααααααααααααοοοοοοοο", "εεεεεααααααααααααααααοοοοοεεεεεεε" και άλλα συναρπαστικά).
----
-Εγώ κθέ'ω να παίδω πιάνο (ναι, κι εγώ είμαι η Κλώντια Σήφερ), παίδω λίγη τδαδ (ναι, ο διάσημος νέγρος τζαζίστας από την Μαφάλντα σε έκδοση πλήκτρα!).
P8070028
Lalalaaaaa!
originally uploaded by SophiaG..


And by the way, this could very well be the last post on my blog, (no such luck I hear you say? Άτιμα σκουλήκια! Φτου σας, να δω ποιός θα σας κάνει κοκκινιστά και άλλες νοστιμιές) there's a fire nearby, I can smell it, it's intolerable but still, no sirens from the FD or fire fighting planes flying over. I still want to know the bozo who started it... Μα τι ανόητος κόσμος, μας φλομώσανε, πρέπει να καίνε πλαστικά γιατί μυρίζει σαν τον Πύργο εδώ (διαφήμιση, όχι αστεία!!!! Φανταστείτε καραμποχάρα λοιπόν!) το χειμώνα που όλοι οι έξυπνοι καίνε λάστιχα και πλαστικά.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home